نقد و بررسی مدرسه بین المللی بروکسل فهرست مطالب نقد و بررسی مدرسه بین المللی بروکسل INTERNATIONAL SCHOOL OF BRUSSELS توپوگرافی سایت دبیرستان مجموعه مدرسه بین المللی بروکسل معرفی سایت معرفی معمار Mariana Boctor, M. Arch, LEED AP عضو گروه FNI :International School of Brussels مدرسه بین المللی معرفی گروه (Fielding Nair International)FNI ایده کلی معمار در کلیه طرح ها موضوع:شناخت و تحلیل نمونه تطبیقی فضای آموزشی شناخت کلی شناخت جزئی ایده های مفهومی فضاها سازگاری بنا با شیب زمین(طبیعت) توسعه پایدار ایده های مفهومی فضاها ارتباط مستقیم با طبیعت (استفاده از فضای سبز در تراس ها) مدرسه سبز صفحات خورشیدی در بام برای استفاده از انرژی طبیعی ایده های عملکردی فضاها مسیر حرکتی ارتباطی فضاهای گروهی عملکرد: عرصه بندی فضاها در پلان طبقه اول طبقه دوم طبقه سوم طبقه چهارم طبقه پنجم دیاگرام عمودی ورودی های طبقه اول ورودی ها ی طبقه دوم از فضای خارجی از فضای داخلی ورودی ها ی طبقه سوم ورودی های طبقه چهارم ورودی های طبقه پنجم سیر کولاسیون طبقه اول طبقه دوم طبقه سوم طبقه چهارم طبقه پنجم نمای شمال نمای غربی نمای شرقی نمای جنوبی برش برش B-B برش A-A فضای خاص ملاقات(پذیرش) طبقه دوم فضای باز کتابخانه کتابخانه طبقه سوم آموزشی فضاهای فضای تجمع گروهی آتریوم(فضای باز سرگشاده) پله-سکوی نشیمن ارتباط مستقیم با طبیعت تراس بررسی ویژگی ها نور-تهویه منابع:
|
کلمات کلیدی مرتبط: نقد و بررسی مدرسه بین المللی بروکسل , ,فهرست مطالب ,نقد و بررسی مدرسه بین المللی بروکسل ,INTERNATIONAL SCHOOL OF BRUSSELS ,توپوگرافی ,سایت دبیرستان ,مجموعه مدرسه بین المللی بروکسل ,معرفی سایت ,معرفی معمار ,Mariana Boctor, M. Arch, LEED AP ,عضو گروه FNI ,:International School of Brussels مدرسه بین ,
|