هدف کلی در طراحی فضاهای عمومی هتل اینست که همه پیرامون لابی جمع شوند. به طوریکه مهمانان بتوانند فضاهای هتل را با کمترین مشکل بیابند. موفق ترین طراحی ها 2 عامل کلیدی را در کنار هم در نظر می گیرند: 1:تاثیر ذهنی 2:عملکرد .لابی هتل مهمترین تاثیر را بر مهمانان میگذارد وفرم و طرح ان -چه کوچک و دوستانه و چه بزرگ و رسمی-حالت و جوهتل را تعیین میکند. .عملکرد لابی علاوه بر معرفی شخصیت هتل بصورت فضای اصلی ارتباطیست که مهمانان را بسمت پیشخوان واسانسورها و مجموعه ورزشی و سایر فضاهای عمومی هدایت میکند.علاوه بر این لابی کانون کنترل است که در ان کارکنان بصورت بصری بر مسیرهای دسترسی به هتل نظارت مینمایند.
فهرست مطالب lobby وlobby lounge تفاوت lounge پلان مبلمان پلان مبلمان شده لابی بررسی لابی و اجزای تشکیل دهنده تعریف لابی اجزای داخلی لابی درشت دانه های مرتبط با لابی سیرکولاسیون لابی اجزای داخلی لابی تعریف لابی اجزای داخلی لابی ورودی اصلی ورودیهای فرعی ایستگاه پادوها علائم گرافیکی و تابلو اعلانات واحدهای تجاری نشیمن پذیرش و دفاتر اداری تابعه اجزای داخلی لابی واحد مکاتبات و نامه ها ، کلیدها و اطلاعات بخش مالی و حسابداری واحد رزرواسیون واحد صندوق مستقر در کادر اداری واحد پست و تلفن راه پله ها اجزای داخلی لابی آسانسورها سرویسهای بهداشتی نشیمن لابی فروشگاهها تابلو اعلانات جانمایی( پذیرش- اطلاعات-صندوق )کنار هم ایستگاه پادوها درشت دانه های در ارتباط مستقیم با لابی رستورانها کافی شاپ نمازخانه امفی تئاتر سالن کنفرانس سالنهای ورزشی کافی شاپ سالن کنفرانس روابط موجود در هتل هما روابط موجود درهتل پارس روابط موجود درهتل پارس
کلمات کلیدی مرتبط: فضاهای عمومی و لابی در هتل ,پاورپوینت بررسی معماری ,lobby وlobby lounge تفاوت ,lounge پلان مبلمان ,پلان مبلمان شده لابی ,بررسی لابی و اجزای تشکیل دهنده ,تعریف لابی ,اجزای داخلی لابی ,درشت دانه های مرتبط با لابی ,سیرکولاسیون ,لابی ,اجزای داخلی لابی ,تعریف لابی ,اجزای داخلی لابی ,ورودی اصلی ,ورودیهای,